Demnia

Welcome to the new world *Staaldag* (Dag: 3, Maand: Speer, Jaar: 2de van de Draak, Eeuw: 3de van de Geh'bel)
Het is nu zo 19 nov 2017, 10:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Styx
BerichtGeplaatst: do 17 jan 2013, 22:35 
Offline
Necromancer
Necromancer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 jan 2013, 17:32
Cash on hand:
105.90

Berichten: 3429
Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 456
Primair level: 10
Sec. klasse: Bard
Secundair level: 3
STATS:
Kracht: 18
Behendigheid: 17
Intelligentie: 31
Wijsheid: 20
Karisma: 12
GEVECHTSSTATS:
LP: 155
Mana: 210
A: 56
A2: 76 (boog)
V: 222
S: 5
S2: 7 (boog)
MA: 15
MV: 17
MS: 8
MR: 24
MP: 28
karakter: viewtopic.php?f=38&t=80
Karakter:
Naam:StyxLevel:10/3LC:52
Klasse:NecromancerSecundaire klasse:BardSVP:27
Ras:CentaurMax levenspunten:155Huidige levenspunten:155
Geslacht:ManMax mana:210Huidige mana:176

20 DP.

Stats:

Stat:Hoogte:Bonus:Max aan de hand van stats:
Kracht:18+15 aanval, +2 schade160 aanval, 26 schade
Behendigheid:17+20 verdediging, +4 aanval230 verdediging
Intelligentie:31+10 magische aanval, +5 magische schade, +40 mana22 m. aanval, 22 m. schade
Wijsheid:20+5 magische verdediging, +3 heling23 m. verdediging
Karisma:12+20 handelen, +25 optreden +4 mana-


Gevechtsstats:
Basis:Ras/klasse bonus:van stats:van vaardigheden:van levelcredits:van wapens/pantsers:Totaal:
Aanval:071920 (+20 bij boog)20056 (76 bij boog)
Verdediging:100122060300222
Schade:0020 (2 bij boog)305 (7 bij boog)
Magische aanval:011004-15
Magische verdediging:101501-17
Magische schade:02501-8


LP/Mana:
Basis:Ras/klasse:Vaardigheden:LC:Levelbonus:Starttabel/stats:Totaal:
LP:18-2105079-155
Mana:21455206644210


Wapens:
Wapen:Aanval:Schade:
XXX


Pantsers:
Pantser:Verdediging:
XX


Vaardigheden:

Vaardigheid:Graad:Effect:
Handelen-31% (basis: 11%)
Optreden-22% (basis: -3%)
Heling-3
Magische Resistentie-24%
Magische Penetratie-28%
Astrologie3 (intelligentie)Met deze vaardigheid heeft de speler de mogelijkheid om informatie te halen uit de stand van de sterren en planeten. Hij kan er elke spelnacht voor kiezen om dit te gebruiken d.m.v. een pb naar een GM. Magiërs en sages blinken hierin uit en zullen veel gedetailleerdere informatie krijgen dan bijvoorbeeld de krijgerklassen.
Dieren Trainen3 (intelligentie)Met deze vaardigheid kan de speler een dier kiezen waarmee hij bekend is. Hij kan het dier trucjes leren of zelfs leren vechten, mits hij er genoeg tijd en aandacht aan besteedt.
Disciplinair4NecroVitae, Summoning, Vloeken
Donker Ritueel4De necromancer kan niet zomaar in het begin van zijn carrière het besluit nemen om necromancer te worden. Hij moet een geheim ritueel kennen en uitvoeren met een andere necromancer en een priester van Goreth. Dan als Goreth hem waardig acht, krijgt hij pas zijn krachten. Deze vaardigheid wordt overgegeven van leraar op leerling.
Drankjes Brouwen-Met deze vaardigheid is de speler beter in het brouwen van drankjes en het maken van zalfjes. Dit is erg handig voor het neutraliseren of maken van gif, of om magische drankjes te maken, en vele andere zaken. Voor magische drankjes heeft de speler slechts 10% kans op succes, mits hij de juiste ingrediënten en spreuken heeft. Voor normale drankjes en zalfjes heeft de speler met deze vaardigheid 10% per level kans op succes, mits hij uiteraard ook de juiste ingrediënten gebruikt. Op eerder gemaakte drankjes en zalfjes heeft de speler een verhoogde kans van 5% per keer dat hij het drankje al eens gemaakt heeft. Voor alle drankjes en zalfjes geldt een maximum van 90% kans op succes. Er blijft dus altijd een kleine kans dat het mis gaat.
Energie (10/10)4Met deze vaardigheid krijgt de magiër meer magische energie, waardoor hij meer of sterkere spreuken kan gebruiken. Per niveau krijgt de magiër 0,5 mana per level (afgerond naar beneden).
Goochelen3 (behendigheid)Met deze vaardigheid kan de speler leuke goocheltrucjes uitvoeren en ook nieuwe bedenken. De speler verbaast zijn publiek met zijn vlugge vingers of creatieve of shockerende trucjes.
Hout Bewerken2 (behendigheid)Met deze vaardigheid kan de speler van hout alles maken, zoals bordjes, beeldjes, houten bestek, pijlen, speerstokken, knuppels, staven, etc.
Jagen2 (behendigheid)Met deze vaardigheid begrijpt de speler de kunst van het jagen. Hij kan simpele dierenvallen zetten en hij kan een dier makkelijker benaderen zonder snel opgemerkt te worden.
Kennis van Necromancy4Deze vaardigheid MOET de magiër hebben om de spreuken van deze school te kunnen gebruiken (de sage heeft een eigen vaardigheid hiervoor). De magiër is toegestaan om meerdere magiescholen te leren, tenzij hij zich wil specialiseren in één bepaalde school, waarmee hij magiërspecialist kan worden, de bard mag slechts 1 magieschool leren. De Magiër krijgt één van de kennisvaardigheden naar keuze bij start gratis.
Kruidenkennis (5/5)2 (intelligentie)Kruiden herbergen een bijzondere kracht die vaak onderschat wordt. Door zulke kennis op te doen, kan de speler leren wat bepaalde kruiden doen. Hij heeft 16% kans per niveau om een kruid dat hij vindt te herkennen en 12% kans per niveau om te weten wat het doet. Als hij iets al weet, wordt er niet meer voor gegooid. Deze vaardigheid verhoogt ook eenmaling de Drankjes Brouwen vaardigheid met 10%. Voor magische drankjes krijgt de speler een bonus van 5%.
Leraar3 (intelligentie)Met deze vaardigheid snapt de speler hoe hij op een effectiever wijze les kan geven aan zowel groepen als individuen.
Lezen en Schrijven3 (intelligentie)Damins, Demniaans, Sashiraans, Dwergs, Elfs, Halfling.
Omgang met Dieren2 (intelligentie)Deze vaardigheid geeft 60% kans om een wild of geschrokken dier tot rust te laten komen. Dit geldt niet voor hongerige dieren of dieren met jongen.
Slachten/Villen2 (behendigheid)Met deze vaardigheid kan de speler dieren slachten en villen om hun eetbare delen vlees zo goed mogelijk te scheiden van de rest en de huid nog te kunnen gebruiken voor andere dingen.
Staf Laden4Door deze vaardigheid te gebruiken, kan een magiegebruiker 2 spreuken in een staf laden om later te gebruiken. Hij moet die spreuken daarvoor wel uitvoeren en dus ook de mana en eventuele materiaalbenodigdheden betalen. Hij kan als hij dat wil ook de staf aan een niet-magiegebruiker geven, zodat die gebruik kan maken van de spreuken.
Talen Spreken2 (intelligentie)Centaurs, Damins, Demniaans, Kadarisch, Sashiraans.
Verdediging (6/6)4Met deze vaardigheid wordt de speler beter in het pareren van slagen. Hij krijgt hierdoor +5 verdediging per niveau. Magiërs mogen deze vaardigheid slechts tot niveau 6 leren, dus met een maximum van +30 verdediging.
Spreuken maken (niveau 30)XMet deze vaardigheid kan een magiegebruiker zelf zijn eigen spreuken ontwikkelen. Het kost daarnaast wel een hoop tijd en goud voor onderzoek en oefening. Per niveau krijg je 2,5% kans dat het succesvol verloopt (afgerond naar beneden). Uiteraard moet de spreuk ook ingediend worden bij een GM om te controleren of de spreuk goed gebalanceerd is en de goudwaarde vast te stellen zodat er voor succes gerold kan worden. Wild mages krijgen slechts 2% per niveau
Spreuken KennisXEen magiër met deze vaardigheid kan spreuken van een tegenstander herkennen. Dit is erg handig om te weten wat voor actie er ondernomen moet worden. Deze vaardigheid geeft ook een bonus van 5% op het brouwen van magische drankjes en het maken van spreuken.
BouwerXMet deze vaardigheid kun je huizen en gebouwen bouwen. Voor ingewikkelde constructies zal er een architect aan te pas moeten komen.
PottenbakkenXMet deze vaardigheid kan je als je de spullen en gelegenheid hebt allerlei dingen maken van potjes en vaasjes tot alledaagse dingen.
SmedenXMet deze vaardigheid kun je smeden. Het gaat hier om nagels, hoefijzers, bestek en vele andere kleine gebruiksvoorwerpen.
Pantsers makenXMet deze vaardigheid heb je verstand van pantsers en kun je ze zelf ook maken. Zolang je genoeg geld hebt en materiaal. Je kunt deze vaardigheid altijd leren, maar metalen pantsers kun je alleen maken als je ook de vaardigheid 'smeden' erbij hebt.
WapensmidXMet behulp van deze vaardigheid kun je wapens smeden. Je moet wel de vaardigheid 'smeden' hebben om deze te kunnen leren.
PlantenkennisXDoor deze vaardigheid heb je de kennis om eetbare planten van giftige planten te kunnen onderscheiden. Een must voor de ranger doordat hij/zij meestal in natuurlijk gebied leeft en dagelijks bezig is met overleven.
Pantsers reparerenXMet deze vaardigheid kun je pantsers repareren zodra ze kapot zijn. Dit kan ook midden in een avontuur maar dan zullen ze slechts tijdelijk weer 'heel' zijn zodat ze nog gebruikt kunnen worden.
Wapens reparerenXgoud Met deze vaardigheid kun je wapens repareren zodra ze kapot zijn. Je moet hiervoor wel eerst naar een smidse of zelf de benodigdheden hebben (aambeeld, hamer, smidsover, etc).
Bogen/pijlen makenXMet deze vaardigheid kun je zelf bogen en pijlen maken met de juiste materialen.
Boogschieten Niveau 2XMet deze vaardigheid kan je beter leren boogschieten (kruisboog uitgezonderd). Je krijgt voor het gebruik van een boog +5 aanval en +1 schade per niveau.
XXX
XXX
XXX
XXX
XXX
XXX


Rasgebonden Vaardigheden:

Level
Vaardigheid
Uitleg
1
Hoge Snelheid
De centaur is natuurlijk vierbenig en kan hierdoor veel sneller voortbewegen dan alle andere rassen. Met deze vaardigheid kan de centaur elke echte dag naar twee gebieden reizen in plaats van één (met uitzondering van de zeevlakte).
3
Kennis van de Kudde
Doordat Centaurs kuddedieren zijn, krijgen ze van hun kudde enorm veel kennis en wijsheid mee. Hierdoor heeft de centaur +2 intelligentie en +2 wijsheid.
5
Kuddegedrag
Centaurs zijn echte kuddedieren en dit is te merken wanneer ze samen zijn! Het lijkt erop alsof ze steun en zelfvertrouwen vinden wanneer ze niet alleen zijn. Met deze vaardigheid krijgt de centaur +1 lp, +2 aanval en +3 verdediging voor elke andere centaur die bij hem is.
7
Vertrappen
Doordat de centaur groot en snel is, kan hij, door op hoge snelheid op zijn vijanden af te razen, ze omgooien en vertrappen. Met deze aanval doet de centaur 1 vijand per 2 levels 2 schade +1 per 2 levels. De slachtoffers die geraakt zijn, zullen deze beurt niets terug kunnen doen. Deze aanval kan alleen wanneer er een redelijke afstand is tussen de centaur en het doelwit.
9
Kracht van de Voorouders
Centaurs zijn altijd bezig met het eren van hun voorouders. Met deze vaardigheid staan zijn voorouders hem bij, waardoor hij +3 kracht en behendigheid krijgt en, als hij de vaardigheid Kuddegedrag heeft, geldt de aanwezigheid van de voorouders alsof er 10 centaurs bij hem zijn.


Rasgebonden vaardigheden 2

Level
Vaardigheid:
Uitleg:
1
Boog affiniteit
Centaurs zijn uitstekende schutters en hebben hierdoor een +10 aanval wanneer zij een boog gebruiken
3
Snelle aanval
Doordat de centaur zo snel is mag hij wanneer een gevecht begint één extra actie uitvoeren als allereerste (Tegelijk met de halfling met de vaardigheid Alert, deze kan kiezen terug te trekken voor eventuele aanval binnen komt. Blijft hij echter staan dan wordt eerst de actie van de centaur gedaan en dan die van de halfling voordat de eerste ronde begint)
5
X
X
7
X
X
9
X
X

Spreuken:

Spreuk:Mana:Werking:Effect:
Basis Magiërspreuken:
Gehoorzaamheid2Duratie: 1 ronde +1 per level Bereik: 2 meter per level Uitvoering: G, S, ZMet deze spreuk kan de magiër kleine dieren een opdracht geven. Dit kan enkel een simpele opdracht zijn. Zo kan hij ongedierte opdragen te vertrekken of juist op iemand te gaan zitten om diegene te laten schrikken, maar hij kan ze niet laten aanvallen of spullen laten apporteren.
Goocheltruc1Duratie: 2 rondes +1 per level Bereik: 20 meter Uitvoering: S, ZDe Goocheltruc spreuk is een uiteenlopende spreuk. Je kunt er van alles mee, zoals de vlam van een kaars laten flakkeren, gekleurde balletjes over je hand laten zweven en vele andere kleine dingen. De spreuk wordt vaak gebruikt om het ‘simpele’ volk te vermaken.
Kampvuur1Duratie: 1 dagdeel Bereik: 1 meter Uitvoering: G, S, Z Materialen: stenen cirkeltjeMet deze spreuk kan de magiër een klein kampvuurtje creëren in een vrije ruimte. De spreuk moet in een cirkeltje met stenen worden uitgesproken waarin het kampvuurtje zal starten. De magiër kan het dus niet gebruiken om muren, bomen of andere dingen in brand te steken.
Meditatie3Duratie: 1 speluur Uitvoering: mediterenDeze spreuk brengt de magiër direct in een diepe meditatie. De magiër kan soms antwoorden krijgen op vragen die hem kwellen en soms kan hij antwoorden krijgen op dingen waar hij zelfs nog helemaal niet aan gedacht had. Dit kan in de vorm van beelden zijn of een geur, woord, etc.
Necromancy: basis:
Beenderval5Duratie: 1 dag (echt/spel?) Schade: 5 +1 per level Bereik: speciaal Uitvoering: S Materialen: een bot*De Beenderval is een betoverd bot dat ontploft zodra het wordt aangeraakt. Als er twee vallen bij elkaar zitten, gaan ze beiden af en doen ze ieder 1,5 keer de schade.
Bekleding3Duratie: 1 dag (echt/spel?) Bereik: aanraking Uitvoering: S, RDeze spreuk zorgt ervoor dat een skelet, zombie of andere ondode er weer levend uitziet.
Bloedtransfusie12Duratie: instant Schade: 1 tot 6 Bereik: 50 meter Uitvoering: G, SDe magiër tapt levensenergie af van een tegenstander. Deze verliest 1 tot 6 levenspunten en de magiër krijgt dit erbij.
Energietap1Duratie: instant Schade: 1 tot 4 (mana) Bereik: 50 meter Uitvoering: G, SDe magiër tapt energie af van een tegenstander. Deze verliest 1 tot 4 mana en de magiër krijgt dit erbij.
Geestenroep1Duratie: zie uitleg Bereik: 2 meter Uitvoering: RDe magiër kan een geest oproepen en hem drie vragen stellen die de geest moet beantwoorden naar het beste van zijn weten. Daarna gaat de geest weer weg.
Hulpje8Duratie: 1 dag (echte/spel?) Bereik: speciaal Uitvoering: RHet uiterlijk van het hulpje wordt bepaald door de school waaruit hij gemaakt wordt. Het hulpje kan simpele opdrachten uitvoeren, maar hij kan niet aanvallen.
Schaduwvorm15Duratie: 1 dagdeel Uitvoering: SDe magiër verandert in een schaduw. Hij kan niets meedragen buiten wat hij gewoonlijk bij zich heeft, of iets aanraken, maar hij kan ook niet geschaad worden als hij in deze vorm is.
Necromancy: NecroVitae:
Tijdelijke herrijzing15+5 per level van doelDuratie: Onbekend Schade: Geen Bereik: Aanraking Uitvoering: R, M, G, S, Z Materialen: Kwik*, 20 gram vampierstof*, 20 gram geestenstof.*Deze spreuk laat iemand tijdelijk herrijzen. Hoe lang dit duurt, is onbekend. De mana die deze spreuk kost, wordt bepaald door het level van de persoon die herrezen wordt.
Bot naar Staal2Duratie: permanent Bereik: 20 meter Uitvoering: G, S, Z Materialen: een menselijk (of mensachtig) bot ter grootte van een handDe necromancer kan met zijn kennis van het lichaam de structuur van botten veranderen. De botten worden sterker en in het geval van skeletten krijgen ze +20 verdediging en -3 ontvangen schade. Deze spreuk werkt ook omgedraaid op pantsers e.d., waardoor ze sneller breken.
Vampirisme8 + geleden schadeDuratie: zie uitleg Schade: zie uitleg Bereik: ? Uitvoering: RMet deze spreuk kan de necromancer door zijn bloed te laten drinken een slachtoffer genezen van verwondingen of zijn mana aanvullen, maar dit komt met een prijs. De spreuk werkt zeer verslavend, en geeft de necromancer daarmee een zekere macht over het slachtoffer. Om de spreuk uit te voeren zal de necromancer zijn bloed door middel van een ritueel geschikt moeten maken, waarna het slachtoffer het kan drinken waardoor vijf levenspunten of mana van de necromancer naar het slachtoffer gaan.
xXXX
XXXX
XXXX
XXXX
XXXX
XXXX
XXXX
XXXX
XXXX
XXXX
Necromancy: Summoning:
Beschermgeest1Duratie: 1 gevecht Bereik: 2 meter Uitvoering: S, Z Materiaal: 20 gram geestenstof*Met deze spreuk roept de necromancer een geest op om hem bij te staan in gevecht. Deze geest is alleen door detectiespreuken te zien. De beschermgeest verlaagt voor alle bondgenoten de toegebrachte schade met 1. Hij kan echter niet zelf aanvallen. Levenspunten: 25. Verdediging: 5. Magische verdediging: 8.
Bloedgolem20Duratie: permanent Schade: zie uitleg Bereik: speciaal Uitvoering: R Materiaal: losse onderdelen die de golem moeten vormen*Het is geen gemakkelijke taak voor de necromancer om een bloedgolem te maken. Er gaat een heleboel tijd en toewijding in zitten. Hij moet alle lichaamsdelen, organen en zelfs de huid van verschillende slachtoffers opsparen. Dit houdt in dat hij de onderdelen voor de golem moet zien te verstoppen én goed houden tot het moment dat hij de golem in elkaar kan zetten. De golem moet op een rituele manier aan elkaar gehecht worden en na voltooiing kan met deze spreuk de golem tot leven gewekt worden. De golem blijft tot hij dood gaat en gehoorzaamd enkel de necromancer. Het is mogelijk om een groot aantal magische voorwerpen in de golem te verwerken, dit zal de golem bonussen geven (in overleg met GM), maar als de golem dood gaat zullen deze voorwerpen onbruikbaar worden. De voorwerpen zijn er later ook niet uit te halen. Bloedgolem: levenspunten: 200, aanvalspunten: 145, schade: 12, verdediging: 200, magische aanval: 14, magische verdediging: 20, magische schade: 8, heling: 4, elke keer als de bloedgolem schade doet zal er een magische aanval (neem hiervoor die van de golem) gegooit worden. Als deze raakt krijgt de necromancer 10% van de schade als heling.
Donkere Alliantie20Duratie: 1 gevecht Bereik: speciaal Uitvoering: G, S Materialen: mensenbloed* (mag ook van mensachtige), 10 gram vampierstof*, 10 gram geestenstof*Door duistere wezens van gene zijde op te roepen, kan de necromancer zichzelf beschermen tegen normale wapens. Hij wordt wel geraakt, maar zijn allianties zullen hem direct helen. Ze zijn echter niet in staat om schade door magie te helen.
Hellehond10 per hellehondDuratie: speciaal Schade: 6 per hellehond Bereik: 2 meter (voor oproepen) Uitvoering: G, S, Z Materialen: 30 gram zwavel* per hellehondDe necromancer kan maximaal 2 hellehonden oproepen om hem te helpen. Hellehond: levenspunten: 50, aanvalspunten: 30, schade: 6, verdediging: 130, magische aanval: 2, magische verdediging: 15, magische schade: 1. De hellehond kan 2 keer per spelmaand een vuurbal (het level hiervan is de hoogte van de necromancers level gedeeld door 2, afgerond naar boven) gebruiken (zie uitleg spreuk Vuurbal).
Helpende Hand1Duratie: 1 gevecht Bereik: 2 meter Uitvoering: G, S, Z Materialen: menselijke hand (mag ook van mensachtige)Met deze spreuk roept de necromancer een geest op om hem bij te staan. Deze geest is alleen te zien door middel van detectiespreuken. De geest geeft alle bondgenoten +1 magische aanval per 2 levels van de necromancer. De geest kan zelf niet aanvallen. Levenspunten: 25. Verdediging: 5. Magische verdediging: 8.
Zombie6 per zombieDuratie: variabel Schade: 5 per zombie Materiaal: karkasDe necromancer kan een zombie oproepen om hem te helpen in gevecht of met simpele opdrachten. Levenspunten: 24. Aanval: 16. Verdediging: 128. Schade: 5. Magische verdediging: 11.
Necromancy: Vloeken:
Ondoodsvervloeking12Duratie: permanent Bereik: 50 meter Materiaal: menselijke/mensachtige bottenDeze spreuk maakt van een persoon (na zijn dood) een ondode met dezelfde stats. Deze ondode moet gehoorzamen aan de necromancer die hem gemaakt heeft.
Recht van de Eigenaar10Duratie: 1 maand (echt/spel?) Schade: speciaal Bereik: ? Uitvoering: SDeze spreuk kan de necromancer over zijn eigen spullen uitspreken. Het voorwerp dat hij hiermee betoverd moet wel minimaal een spelmaand in zijn bezit zijn. De spreuk beschermt zijn spullen van ieder ander dan de necromancer. Wanneer een ander het voorwerp aanraakt zullen er direct eerste tekenen van necrose opkomen aan de hand(en) waarmee het voorwerp aangeraakt is. Deze necrose verspreidt snel en moet binnen 2 speldagen behandeld worden door een priester anders zal het slachtoffer zijn hand(en) verliezen. Helende spreuken verhelpen de necrose niet. Als het niet op tijd behandeld wordt zal het zich verder verspreiden over het lichaam van het slachtoffer. Zonder juiste behandeling zal het slachtoffer na zijn hand(en) dan één voor één andere lichaamsdelen verliezen. De spreuk is puur bedoeld tegen diefstal en zal niet werken wanneer het voorwerp gegeven wordt.
XXXX
XXXX
XXXX
XXXX
XXXX
XXXX
XXXX
XXXX
XXXX
XXXX
Spreuken: Bard
Komt Dat Zien!1 per illusieDuratie: 1 (echt) uur per level Schade: Geen Bereik: 2 meter Uitvoering: G, S, Z Materialen: GeenMet deze spreuk kan de bard 1 tot 4 mensen als illusie tevoorschijn toveren die om de bard heen staan te kijken en juichen om zijn bezigheden. Deze spreuk geeft hem een bonus van +5% op zijn vaardigheid Optreden per opgeroepen illusie.
XXXX
XXXX
XXXX
XXXX
XXXX
XXXX
XXXX
XXXX


Bonussen op Summons:

Beschrijving:Bonussen:
Voor sterkere summons, zoals bijvoorbeeld golems, gelden de bonussen dubbel, zolang er geen andere summons van de magiër aanwezig zijn.
    <*> 11 LP <*> 20 aanval <*> 15 verdediging

Spullen:
  • Spreukenboek
  • Irkaanse burgerverklaring
  • Potje wondzalf
  • Houthakkersbijl
  • Houtbewerkingsgereedschap
  • Sashiraanse kleding
  • zakje tot as verbrande magiër
  • 6x gelooide vachten haas/konijn
  • 6x gedroogde hazen/konijnen
  • 2x menselijke handen, waarvan 1 beschadigd
  • 2x menselijke oren
  • 1x rijzadel en hoofdstel
  • Beenderen van een ree, in bosjes aan stukken touw geknoopt
  • Pakzadel
  • Houten kist
  • Kaart van Mortom en omgeving
  • 10 zagen
  • 10 bijlen
  • 4 scheppen
  • 10 setjes houtbewerkingsgereedschap
  • meetgerei
  • 100 meter dun touw
  • 14 bogen (momenteel nog zonder pees of pijlen)
  • 34 zombies waarover de spreuk 'bot naar staal' is uitgesproken.
    Levenspunten: 33. Aanval: 31. Verdediging: 143. Schade: 5. Magische verdediging: 11.
    Uitleg Bot naar staal: De botten worden sterker en in het geval van skeletten krijgen ze +20 verdediging en -3 ontvangen schade.

Startkeuzes:
Box:Keuze:Waarde:
ABVP50
BRasCentaur
CSVP75
DGoud400
ELP0



Styx is een necromancer die al vele jaren onder invloed van de 'waanzin' is.
De vorm die deze waanzin neemt is een groot aantal zielen van andere necromancers die in zijn lijf meereizen om maar niet werkelijk te hoeven sterven. Liever gevangen in het lijf van een random centaur dan verdergaan naar wat er ook na de dood komt.

Wanneer hij geesten oproept of op een andere manier direct met het dodenrijk in contact komt liften er soms vreemden mee op de terugweg, iets waar hij zelf niets tegen kan doen. Op het moment leven er zeventien 'vreemden' in Styx zijn hoofd, ieder met hun eigen persoonlijkheid, wensen en gedachten. Dit aantal is over de jaren opgelopen, de eerste stem verscheen toen hij 27 was, de meest recente permanente bewoner is een klein jaar geleden binnengekomen.
Hoewel Styx degene is met de meeste macht, is dat geen grote overmacht. Wanneer hij door bijvoorbeeld emotie, pijn of vermoeidheid niet op en top fit is hebben ze meer invloed, net als wanneer hij alleen is.

GM's kunnen deze stemmen besturen, mits het IC logisch is. Bij twijfel kan er natuurlijk altijd even een PM'etje gestuurd worden.

_________________
Laat de waarheid nooit een mooi verhaal in de weg staan.


Laatst bijgewerkt door juut op zo 02 aug 2015, 10:04, in totaal 9 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Styx
BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2013, 21:07 
Offline
Necromancer
Necromancer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 jan 2013, 17:32
Cash on hand:
105.90

Berichten: 3429
Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 456
Primair level: 10
Sec. klasse: Bard
Secundair level: 3
STATS:
Kracht: 18
Behendigheid: 17
Intelligentie: 31
Wijsheid: 20
Karisma: 12
GEVECHTSSTATS:
LP: 155
Mana: 210
A: 56
A2: 76 (boog)
V: 222
S: 5
S2: 7 (boog)
MA: 15
MV: 17
MS: 8
MR: 24
MP: 28
karakter: viewtopic.php?f=38&t=80
Uiterlijk:
Styx was een mooie man toen hij jonger was. Een zachtgrijs lijf met een bleke huid, met een dikke bos manen en een volle staart. In zijn gezicht vielen vooral zijn grijze ogen en grote neus op.

Nu is hij echter sterk vermagerd en verwaarloosd. Zijn haar is geklit en vaak vuil, zijn kleding versleten en ongewassen.
De botten steken door zijn plukkerige vacht en vaak vergeet hij om zijn hoeven bij te laten werken tot het ongemak van slechte hoeven overgaat in pijn, als hij al een hoefsmid kan vinden die bereid is hem te behandelen.


Persoonlijkheid/Geschiedenis:
Styx was ooit een van de slimmere leden van zijn kudde. Zo slim zelfs dat het rustige leven op de vlakte hem niet kon bekoren. Hij verliet zijn familie en trok van stad naar stad, van school naar school, op zoek naar kennis en een nuttig doel in zijn leven.

Beide wist hij te vinden, en beide lokten hem naar de school van de Necromantie. Enkele jaren ging dit goed, hij leerde veel in de toren van Igalion en gaf later ook les aan anderen, tot de macht en kennis hun tol eisten.

Hij begon stemmen te horen terwijl hij alleen was, stemmen die hem opdrachten en gedachten opdrongen, een chaos van meningen en babbels in zijn hoofd.
Het hoofd van de toren stuurde hem uit veiligheidsoverwegingen weg. Styx was dan misschien niet kwaadaardig, hij was wel onvoorspelbaar geworden, en zijn morele kompas was niet meer te vertrouwen.

Soms is Styx zich er van bewust dat de krankzinnigheid die uiteindelijk elke Necromancer in zijn greep krijgt hem te pakken heeft en de bron van de stemmen is en lijkt hij bijna weer de oude Styx. Meestal is hij echter volledig onder de invloed van de waanzin en zouden zelfs zijn oude kuddegenoten of mede leerlingen uit de Toren hem niet herkennen.


Verhaalverloop:

Styx is in de kamer buiten de tijd terecht gekomen en is daar tot zijn grote vreugde niet alleen Sterre maar ook Maeve, de grote liefde van zijn leven weer tegengekomen.
Hij heeft zich braaf aangepast aan wat er van de vreemdelingen gevraagd is in het nieuwe land waar ze terecht zijn gekomen en gaat samen met Sterre, Maeve, Donovan en Bharin op zoek naar een dode geest uit Mortom.

April
Het groepje waarmee Styx reist is eindelijk, in lokale kledij gestoken en met voedselvoorraden bij zich, het bos in gegaan. Bij het verlaten van de winkels kwamen ze er echter achter dat Sterre er weer eens vandoor was gegaan, iets waar Styx zich erge zorgen over maakt.
Toen de groep Sterre niet makkelijk kon vinden raakte Styx in paniek, waardoor de stemmen eindelijk weer een kans hadden om hem gestoord te maken, waarop Styx in volle vaart met Rowana op zijn rug maar zonder de rest van de groep het bos in is gerend, waar hij Sterre's kist achtergelaten heeft gevonden.

Mei
Sterre's dood heeft Styx tot nieuwe diepten gebracht. Voor hem is maar weinig belangrijk meer, behalve het terugkrijgen van zijn zusje en het wraak nemen op het kikkervolk dat haar gedood heeft is eigenlijk alleen Maeve nog iets waar hij aandacht voor heeft.
Bharin en Donovan hebben gezworen te helpen bij het wreken van Sterre's dood, en Maeve heeft niet alleen dat gedaan, maar ook toegelaten dat Styx de ondoodsvervloeking over haar uitsprak zodat ze, zelfs als ze doodgaat, nooit meer van het afgenomen zal worden. Op haar aanraden heeft ook Donovan de spreuk geaccepteerd.

Nu is de groep in Mortom, waar ze heen waren gestuurd om een ziel te halen. Ze zijn in gesprek gekomen met een schim in de vorm van een jong meisje, die hun hulp wil in het verzamelen van lichaamsdelen die haar vriendje 'Frits' zouden kunnen vormen.
Een van de stemmen heeft de macht over Styx zijn lichaam overgenomen en spreekt nu met het kind.

Juni

De schim, Arodnap genaamd, werd wat al te angstaanjagend en de Styx is er met zijn kudde op zijn rug in volle galop vandoor gegaan. Tijdens de vlucht raakte Sterre's kist met daarin haar lijk los, iets wat de groep pas merkte toen ze al lang en breed weer in de jungle waren. Tijdens deze vlucht is Bharin van de groep gescheiden geraakt, al heeft hij in Malsk een boodschap voor de rest achtergelaten dat hij zijn eed niet vergeten is.

Na hun terugkeer naar Malsk begonnen de problemen voor Styx. De stemmen in zijn hoofd zijn brutaal, hij herkent dingen die hij zelf nooit eerder gezien heeft, en als klap op de vuurpijl heeft iets eerst Donovan en daarna Maeve zonder enige waarschuwing laten verdwijnen.

Na een uitdaging tot een spelletje verstoppertje leidde Arodnap Styx op een wilde tocht door de stad, waar hij uiteindelijk Sterre vond in plaats van de schim.

Juli

Degene die Sterre's lichaam op het moment bewoond is Amy, een vriendin van Arodnap en door de schim in het lichaam geplaatst. Met hulp van Amy heeft Styx het voor elkaar gekregen om zowel Donovan als Maeve veilig en wel terug te vinden, maar dat komt met een prijs. Een onbekende lich heeft geholpen maar wil daarvoor in ruil dat Styx hem leert een bloedgolem te maken, iets dat Styx nog nooit gedaan heeft. Styx heeft een jaar de tijd om een acceptabel voorbeeld te maken, als dat dan nog niet gelukt is zal hij zowel zijn eigen ziel als die van alle stemmen in zijn hoofd aan de lich af moeten staan.

Om het verstoppertjespel te beëindigen heeft hij nu de zoektoch naar Arodnap ingezet, in de hoop haar er van te kunnen overtuigen om hem en zijn kudde met rust te laten.

Augustus

Er is weinig gebeurd/gepost. Styx zoekt samen met Meave en Donovan naar de schim, in de hoop dat ze haar spelletje stop wil zetten, en is maar gaan roepen om te zien of ze daar op reageert.

September

Styx heeft vrede gesloten met Arodnap en Amy, en is nu in haar huis waar ze samen met magie aan het knutselen willen gaan. Maeve en Donovan zijn onder bewaking van Frits de golem naar Malsk teruggekeerd waar ze Tickt op zullen wachten, veilig buiten bereik van de necromancers in Mortom.
Om zijn beginnende leger op te slaan mag Styx een 'rommelkamertje' op de bovenverdieping gebruiken, waar hij nu is om zijn eerste partij zombies te maken.

Oktober

Amy is de nieuwste bewoner in Styx zijn hoofd. Ze was bereid om Sterre's lichaam aan de oorspronkelijke eigenaar terug te geven, mits Styx zou helpen een nieuw, passend lichaam voor haar te zoeken. Tot die tijd woont ze in zijn hoofd.

Sterre is ondertussen terug, en samen zijn ze de stad in gegaan, op zoek naar de necromancer waar Sterre tijdens haar dood mee gesproken had en een nieuwe kist voor Sterre's spullen zodat Styx die niet alsmaar hoeft te dragen.

November

Supay was redelijk makkelijk te vinden, en was blij om Sterre weer te zien -toen hij door had wie ze was tenminste. Styx en hij konden lekker even over de ins en outs van necromantie babbelen en Sterre en hij hebben zowaar nuttige informatie van de oude necromancer weten te krijgen. Namelijk een open plek in het bos die door niemand meer gebruikt wordt waar Sterre en Styx hun plannen verder uit kunnen werken zonder pottenkijkers. Supay heeft ze een kaart van Mortom en omgeving meegegeven, aangezien zijn zombies er toch niets mee konden.
Met de nieuwe kist met hen mee zijn Styx en Sterre nu op zoek naar werktuigen om hun zombies mee uit te rusten.

December
Met de nieuwe spullen op zak zijn Sterre en Styx het bos in gegaan, op zoek naar de open plek die Supay beschreven had. Die werd makkelijk genoeg gevonden, en de zombies zijn aan het werk gezet. Ze hakken bomen, maken de grond vrij en lopen vooral niet in de weg. Styx is begonnen met het uitzetten van de omtrek van het huis, Sterre is druk bomen aan het omknagen met de bevertanden die ze zichzelf gegeven heeft.

_________________
Laat de waarheid nooit een mooi verhaal in de weg staan.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Styx
BerichtGeplaatst: zo 20 jul 2014, 16:28 
Offline
Necromancer
Necromancer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 jan 2013, 17:32
Cash on hand:
105.90

Berichten: 3429
Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 456
Primair level: 10
Sec. klasse: Bard
Secundair level: 3
STATS:
Kracht: 18
Behendigheid: 17
Intelligentie: 31
Wijsheid: 20
Karisma: 12
GEVECHTSSTATS:
LP: 155
Mana: 210
A: 56
A2: 76 (boog)
V: 222
S: 5
S2: 7 (boog)
MA: 15
MV: 17
MS: 8
MR: 24
MP: 28
karakter: viewtopic.php?f=38&t=80
Level 1
Gratis bij start:
Gehoorzaamheid
Goocheltruc
Meditatie
Kennis van Necromancy
Disciplinair: Vloeken
Donker Ritueel
Talen Spreken: Demniaans, Centaurs, Kadarisch, Damins
Lezen en Schrijven: Demniaans
Rasgebonden vaardigheid: Hoge Snelheid
Spreukenboek

Overig:
Astrologie (10 SVP)
Jagen (15 SVP)
Slachten/Villen (20 SVP)
Omgang met Dieren (10 SVP)
Geestenroep
Intelligentie van 10 naar 11 = 11 SVP

Verhaalbonus Januari 2013 = 45 SVP
Verhaalbonus Februari 2013 = 30 SVP
Verhaalbonus Maart 2013 = 15 SVP

SVP over: 99


Level 2: 75 LC
Vaste bonus:
7 LP
6 mana
25 SVP
1 BVP → bewaard
1 spreuk 2 x 150 = 300 goud: Hulpje

Levelcredits: 75 (5 LC over)
40 LC voor 20 LP
30 LC voor 20 verdediging

Overig:
Ondoodsvervloeking
Energie Tap
Bloedtransfusie
Bekleding
Intelligentie van 11 naar 14 = 12+13+14 = 39 SVP

Verhaalbonus April 2013 = 45 SVP
Verhaalbonus Juni 2013 = 45 SVP
Verhaalbonus Juli 2013 = 20 SVP

SVP over: 195


Level 3: 80 LC +5 LC (over)
Vaste bonus:
7 LP
6 mana
25 SVP
1 BVP → bewaard
1 spreuk 3 x 150 = 450 goud: Beenderval

Levelcredits:85 (5 over)
80 LC voor 200 SVP


Overig:
Intelligentie van 14 naar 16 = 15+16 = 31 SVP
Wijsheid van 10 naar 13 = 11+12+13 = 36 SVP
Dieren Trainen (20 SVP)
Goochelen (30 SVP)
Houtbewerken (10 SVP)
Leraar (40 SVP)
Lezen en Schrijven (Damins, Elfs, Dwergs, Halfling) (80 SVP)
Staf Laden (80 SVP)
Rasgebonden vaardigheid: Kennis van de Kudde (15 SVP)
    Intelligentie van 16 naar 18
    Wijsheid van 13 naar 15

Verhaalbonus Augustus 2013 = 30 SVP
Verhaalbonus September 2013 = 30 SVP

SVP over: 138


Level 4: 95 LC +5 LC (over)
Vaste bonus:
7 LP
6 mana
25 SVP
1 BVP → bewaard
1 spreuk 4 x 150 = 600 goud: Zombie

Levelcredits: 100 (5 over)
40 LC voor 100 SVP
15 LC voor 10 aanval
40 LC voor 2 schade

Overig:
Disciplinair: Summoning (250 SVP)

Verhaalbonus November 2013 = 35 SVP
Verhaalbonus December 2013 = 30 SVP

SVP over: 78


Level 5: 110 LC +40 LC (nieuwjaarsbonus) +5 LC (over)
Vaste bonus:
7 LP
6 mana
25 SVP
1 BVP → bewaard
1 spreuk 5 x 150 = 750 goud: Recht van de Eigenaar

Levelcredits: 155 (3 over)
12 LC voor 10% handelen
120 LC voor 300 SVP
20 LC voor 1 schade

Overig:
Kleermaken + Leer Bewerken (30 SVP)
Kampvuur
Intelligentie van 18 naar 20 = 19+20 = 39 SVP
Wijsheid van 15 naar 16 = 16 SVP
Kracht van 10 naar 15 = 11+12+13+14+15 = 65 SVP
Karisma van 10 naar 12 = 11+12 = 23 SVP

Verhaalbonus Januari 2014 = 30 SVP

SVP over: 260


Level 6: 125 LC + 3 LC (over)
Vaste bonus:
7 LP
6 mana
25 SVP
1 BVP → bewaard
1 spreuk 6 x 150 = 900 goud: Vampirisme

Levelcredits: 128 (13 over)
30 LC voor 20 mana
20 LC voor 10 LP
30 LC voor 2 magische aanval
20 LC voor 1 magische schade
15 LC voor 1 magische verdediging

Overig:
Disciplinair: NecroVitae (250 SVP)
Energie 10x (100 SVP)
Talen Spreken: Sashiraans (5 SVP)
Behendigheid van 10 naar 12 = 11+12 = 23 SVP

Verhaalbonus Juni 2014 = 40 SVP
Cadeautje Sashiraans Leren = 5 SVP
Oude questbeloningen = 40 SVP
Poortquest = 20 SVP

SVP over: 12


Level 7: 140 LC +13 LC (over)
Vaste bonus:
7 LP
6 mana
25 SVP
1 BVP → bewaard
1 spreuk 7 x 150 = 1050 goud: Schaduwvorm

Levelcredits: 153 (3 over)
120 LC voor 300 SVP
30 LC voor 2 magische aanval

Overig:
Verdediging 1-6 (90 SVP)
Intelligentie van 20 naar 24 = 21+22+23+24 = 90 SVP
Wijsheid van 16 naar 20 = 17+18+19+20 = 74 SVP

SVP over: 83


Level 8: 160 LC +3 LC (over)
Vaste bonus:
7 LP
6 mana
25 SVP
1 BVP → bewaard
1 spreuk 8 x 150 = 1200 goud: Bloedgolem

Levelcredits: 163
40 LC voor 20 LP
15 LC voor 10 verdediging
36 LC voor 9 LP (summons)
36 LC voor 15 aanval (summons)
36 LC voor 15 verdediging (summons)


Overig:
Intelligentie van 24 naar 25 = 25 SVP
Intelligentie van 25 naar 26 = 1 bewaarde BVP (6 BVP over)
Rasgebonden vaardigheid level 5: Kuddegedrag = 30 SVP
Rasgebonden vaaridgheid level 7: Vertrappen = 50 SVP

SVP over: 3


Level 9: 180 LC +25 (herberekening lagere levels)
Vaste bonus:
7 LP
6 mana
25 SVP
1 BVP → intelligentie van 26 naar 27
1 spreuk 9 x 150 = 1350 goud: Donkere Alliantie

Levelcredits: 205 (205 over)
Allemaal bewaard

Overig:
Intelligentie van 27 naar 28 = 1 BVP (5 over)
+50 SVP herberekening starttabel
Rasgebonden vaardigheid: Kracht van de Voorouders = 75 SVP (kracht naar 18, behendigheid naar 15)
Drankjes Brouwen = 10 SVP
Kruidenkennis (1x) = 45 SVP
Bot naar Staal
Helpende Hand
Beschermgeest
Hellehond

Verhaalbonus Juli 2014 = 40 SVP
Verhaalbonus Augustus = 30 SVP

    -144 mana voor 18 zombies waarover de spreuk 'bot naar staal' is uitgesproken.
    Levenspunten: 33. Aanval: 31. Verdediging: 143. Schade: 5. Magische verdediging: 11.
    Uitleg Bot naar staal: De botten worden sterker en in het geval van skeletten krijgen ze +20 verdediging en -3 ontvangen schade.

SVP over: 18


Level 10/1 10/2
Level 10/1: Standaard bonussen: 7 LP, 6 mana, 25 SVP, 1 bvp 1 gratis spreuk 150 goudXlevel (1500 goud) 200 LC. Nieuwe klasse: Bard. 11 lp, 6 mana. (4 mana voor karisma van bard)
Level 10/2: 8 LP, 3 mana, 20 SVP, 2 BVP (beide in intelligentie word 31) 1 spreuk van 100 goudXlevel (200 goud) 85 LC


Gratis spreuk: Tijdelijke Herrijzing

Klasse: Necromancer
Discipline: NecroVitae
Goud: 1500
Mana: 15 +5 per level doel
Duratie: Onbekend
Schade: Geen
Bereik: Aanraking
Uitvoering: R, M, G, S, Z
Materialen: Kwik*, 20 gram vampierstof*, 20 gram geestenstof.*

Uitleg: Deze spreuk laat iemand tijdelijk herrijzen. Hoe lang dit duurt, is onbekend. De mana die deze spreuk kost, wordt bepaald door het level van de persoon die herrezen wordt.

Komt Dat Zien!

Gebruik: Bard
Goud: 200
Mana: 1 per illusie
Duratie: 1 (echt) uur per level
Schade: Geen
Bereik: 2 meter
Uitvoering: G, S, Z
Materialen: Geen

Uitleg: Met deze spreuk kan de bard 1 tot 4 mensen als illusie tevoorschijn toveren die om de bard heen staan te kijken en juichen om zijn bezigheden. Deze spreuk geeft hem een bonus van +5% op zijn vaardigheid Optreden per opgeroepen illusie.


LC:
350 LC -> 1000 SVP
140 over.
120 LC = 2x LC verhoging op volgende levels (voor lvl 2 + die voor lvl 1 die later gekocht mag worden) 20% meer LC op volgende levels.
12 LC = 5 aanval voor summons
8 LC = 2 LP voor summons

Geleerde vaardigheden:
Spreuken maken (30 niveau's)
Spreuken kennis
Bouwer
Kruidenkennis
Lezen en Schrijven: Sashiraans
Pottenbakken
Smeden
Pantsers maken
Wapensmid
Plantenkennis
Pantsers repareren
Wapens repareren
Bogen/Pijlen maken
Boogschieten (2 niveau's)


Level 10/3
spreuk van 300 goud (bewaard)
2 BVP --> behendigheid naar 17.

108 LC.
60 LC --> Levelcreditverhoging op volgende levels. (48 LC over en bewaard)
15 SVP besteed aan lvl 3 rasvaardigheid.

_________________
Laat de waarheid nooit een mooi verhaal in de weg staan.


Laatst bijgewerkt door juut op di 14 jul 2015, 22:00, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Styx
BerichtGeplaatst: do 26 feb 2015, 12:56 
Offline
Necromancer
Necromancer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 jan 2013, 17:32
Cash on hand:
105.90

Berichten: 3429
Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 456
Primair level: 10
Sec. klasse: Bard
Secundair level: 3
STATS:
Kracht: 18
Behendigheid: 17
Intelligentie: 31
Wijsheid: 20
Karisma: 12
GEVECHTSSTATS:
LP: 155
Mana: 210
A: 56
A2: 76 (boog)
V: 222
S: 5
S2: 7 (boog)
MA: 15
MV: 17
MS: 8
MR: 24
MP: 28
karakter: viewtopic.php?f=38&t=80
-15 mana 'schaduwvorm'

_________________
Laat de waarheid nooit een mooi verhaal in de weg staan.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Styx
BerichtGeplaatst: di 14 jul 2015, 22:03 
Offline
Necromancer
Necromancer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 jan 2013, 17:32
Cash on hand:
105.90

Berichten: 3429
Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 456
Primair level: 10
Sec. klasse: Bard
Secundair level: 3
STATS:
Kracht: 18
Behendigheid: 17
Intelligentie: 31
Wijsheid: 20
Karisma: 12
GEVECHTSSTATS:
LP: 155
Mana: 210
A: 56
A2: 76 (boog)
V: 222
S: 5
S2: 7 (boog)
MA: 15
MV: 17
MS: 8
MR: 24
MP: 28
karakter: viewtopic.php?f=38&t=80
Level 10/3 verwerkt.

_________________
Laat de waarheid nooit een mooi verhaal in de weg staan.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Styx
BerichtGeplaatst: za 25 jul 2015, 13:40 
Offline
Necromancer
Necromancer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 jan 2013, 17:32
Cash on hand:
105.90

Berichten: 3429
Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 456
Primair level: 10
Sec. klasse: Bard
Secundair level: 3
STATS:
Kracht: 18
Behendigheid: 17
Intelligentie: 31
Wijsheid: 20
Karisma: 12
GEVECHTSSTATS:
LP: 155
Mana: 210
A: 56
A2: 76 (boog)
V: 222
S: 5
S2: 7 (boog)
MA: 15
MV: 17
MS: 8
MR: 24
MP: 28
karakter: viewtopic.php?f=38&t=80
9 OC dagen besteed aan het maken van bogen. Ik gok dat dat zo'n 14 bogen oplevert?

Citaat:
per 100 goudwaarde x 1 speluur +1 speluur
Een boog is 60 goud waard.

_________________
Laat de waarheid nooit een mooi verhaal in de weg staan.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Styx
BerichtGeplaatst: ma 27 jul 2015, 18:15 
Offline
Necromancer
Necromancer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 jan 2013, 17:32
Cash on hand:
105.90

Berichten: 3429
Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 456
Primair level: 10
Sec. klasse: Bard
Secundair level: 3
STATS:
Kracht: 18
Behendigheid: 17
Intelligentie: 31
Wijsheid: 20
Karisma: 12
GEVECHTSSTATS:
LP: 155
Mana: 210
A: 56
A2: 76 (boog)
V: 222
S: 5
S2: 7 (boog)
MA: 15
MV: 17
MS: 8
MR: 24
MP: 28
karakter: viewtopic.php?f=38&t=80
Rijzadel omgeruild voor een pakzadel en 100 meter dunste touw gekocht.
Gemaakte bogen toegevoegd aan lijst met eigendommen.

_________________
Laat de waarheid nooit een mooi verhaal in de weg staan.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Styx
BerichtGeplaatst: zo 02 aug 2015, 10:05 
Offline
Necromancer
Necromancer
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 jan 2013, 17:32
Cash on hand:
105.90

Berichten: 3429
Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 456
Primair level: 10
Sec. klasse: Bard
Secundair level: 3
STATS:
Kracht: 18
Behendigheid: 17
Intelligentie: 31
Wijsheid: 20
Karisma: 12
GEVECHTSSTATS:
LP: 155
Mana: 210
A: 56
A2: 76 (boog)
V: 222
S: 5
S2: 7 (boog)
MA: 15
MV: 17
MS: 8
MR: 24
MP: 28
karakter: viewtopic.php?f=38&t=80
+20 DP stemronde juli.

_________________
Laat de waarheid nooit een mooi verhaal in de weg staan.


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson. Stone textures by Patty Herford.
With special thanks to RuneVillage


[ Time : 0.859s | 52 Queries | GZIP : Off ]