Demnia

Welcome to the new world *Staaldag* (Dag: 3, Maand: Speer, Jaar: 2de van de Draak, Eeuw: 3de van de Geh'bel)
Het is nu di 26 sep 2017, 09:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Varro
BerichtGeplaatst: wo 12 maart 2014, 21:19 
Offline
Dief
Dief
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 11 maart 2014, 19:46
Cash on hand:
2,598.00

Berichten: 776
Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 542
Primair level: 9
STATS:
Kracht: 18
Behendigheid: 28
Intelligentie: 19
Wijsheid: 12
Karisma: 18
GEVECHTSSTATS:
LP: 94
A: 100
V: 217
S: 7
MA: 7
MV: 14
MS: 4
MR: 72
MP: 19
karakter: viewtopic.php?f=38&t=1499
Naam:VarroLevel:9LC:8
Klasse:DiefSecundaire klasse:N.V.T.SVP:530
Ras:GnoomMax levenspunten:94Huidige levenspunten:94
Geslacht:ManBVP:4


Stats
Stat:Hoogte:Bonus:Max aan de hand van stats:
Kracht:18+15 aanval, +2 schade120 aanval, 20 schade
Behendigheid:28+40 verdediging, +8 aanval +26% in diefvaardigheden360 verdediging
Intelligentie:19+4 magische aanval, +4 magische schade + 19% MP13 magische aanval, 13 magische schade
Wijsheid:12+1 magische verdediging, +1 heling +12% MR15 magische verdediging
Karisma:18+30 handelen, +40 optredenN.V.T.


Gevechtsstats
Basis:Ras/klasse bonus:van stats:van vaardigheden:van levelcredits:van wapens/pantsers:Totaal:
Aanval:010230616100
Verdediging:13012400035217
Schade:0120047
Magische aanval:3040007
Magische verdediging:130100014
Magische schade:0040004


Wapens
Wapen:Aanval:Schade:
Kort zwaard64


Pantsers
Pantser:Verdediging
leren armbeschermers2
leren kniebeschermers1
leren schouderbeschermers3
Leren handschoenen2
leren scheenbeschermers1
..
cuir boille20
rond schild6


Vaardigheden
Vaardigheid:Effect:
Handelen38%(basis: 13)
Optreden35%
Heling1
Magische Resistentie72%
Resistentie tegen vloeken100%
Resistentie tegen giffen5%
Resistentie tegen niet-magische wapens100% (betoverd wapen is magisch)
Magische Penetratie19%
Stelen (18/18)(97%)Stelen is een vaardigheid die veel gebruikt wordt door de dief. Je krijgt 5% kans om succesvol iemand's zakken te rollen per vaardigheidsniveau. Dus op niveau 18 heb je een maximum van 90%. (totale kans: 5% basis, 0% start, 90% vaardigheid, 2% stats = 97%)(moeilijkheidsgraad: -)
Sluipen (15/15)(109%)Sluipen is een vaardigheid die goed van pas kan komen in vele situaties. Voor elk vaardigheidsniveau krijg je 5% kans om onopgemerkt te sluipen. Dus een maximum van 75% kans. (totale kans: 5% basis, 25% start, 75% vaardigheid, 4% stats = 109%)(moeilijkheidsgraad: -)
vallen ontmantelen (15/20)(vinden: 71% / ontmantelen: 90%)Met deze vaardigheid ben je geoefend in het vinden en onschadelijk maken van vallen. Per niveau krijg je 4% kans om vallen te vinden en 5% kans om ze te ontmantelen. (vinden totale kans: 5% basis, 10% start, 56% vaardigheid, 0% stats = 71% / ontmantelen totale kans: 5% basis, 10% start, 75% vaardigheid, 0% stats = 90%)(moeilijkheidsgraad: -)
Sloten openen (8/9)(100%)Dieven zijn uiterst goed in het openbreken van sloten, zonder sleutel nodig te hebben. Met deze vaardigheid heb je per niveau 10% kans om succesvol een slot te openen. Dus een maximum van 90% kans. (totale kans: 5% basis, 10% start, 80% vaardigheid, 5% stats = 100%)(moeilijkheidsgraad: -)
Verstoppen (19/20)(101%)De dief, assassin, bard en de monk hebben de mogelijkheid om zich goed te kunnen verstoppen in de schaduw, ed. Met deze vaardigheid ben je geoefend in het verstoppen. Per niveau krijg je 4% kans om je succesvol te verstoppen. (totale kans: 5% basis, 5% start, 76% vaardigheid, 15% stats = 101%) (moeilijkheidsgraad: -)
Vallen zettenMet deze vaardigheid heb je verstand van vallen en hoe ze in elkaar zitten. De invulling hiervan laten we verder over aan de fantasie van de speler (en een beetje de GM). Bedenk wel dat het niet mogelijk zal zijn om magische vallen te maken als dief zijnde, bijvoorbeeld. (moeilijkheidsgraad: 2, behendigheid)
Twee acties per rondeIn een gevecht kan Varro twee acties per ronde doen, in plaats van een.
KlimmenMet deze vaardigheid ben je meer bedreven in het klimmen. Je kunt makkelijker zonder hulpmiddelen op dingen klauteren. (moeilijkheidsgraad 2, kracht)
PaardrijdenMet deze vaardigheid kan je standaard paardrijden met of zonder zadel en/of teugels.
(moeilijkheidsgraad 2, behendigheid)
AcrobatiekMet deze vaardigheid kun je allerlei kunstjes uithalen, zoals salto's en achterwaartse salto's, etc.
(moeilijkheidsgraad 2, behendigheid)
Acrobatiek te paardMet deze vaardigheid kun je allerlei kunstjes uithalen, zoals salto's en achterwaartse salto's. Dit allemaal terwijl je aan het paardrijden bent, of op een ander rijdier zit. (moeilijkheidsgraad 2, behendigheid)
Dieren trainenMet deze vaardigheid kan de speler een dier kiezen waarmee hij bekend is. hij kan het dier trucjes leren of zelfs leren vechten, mits hij er genoeg tijd en aandacht aan besteedt. (Mriew) (Moeilijkheidsgraad 3, intelligentie)
RugsteekEen steek in de rug, zoals bekend van de dief. Per niveau doet de dief 100% extra schade, mits de aanval succesvol verloopt, bovenop de normale schade. Met een maximale bonus van +400% (dus x5). Het slachtoffer mag de dief niet opmerken voor de aanval. Daarom is het aan te raden deze vaardigheid te combineren met bijvoorbeeld sluipen. Voor elk niveau krijg je 1 extra dobbelsteen op een vaardigheidsrol. Om deze aanval succesvol uit te voeren moet je een klein wapen (dolk, mes, etc.) gebruiken. Voor een gemiddeld wapen (zwaard, bijl, etc.) krijg je -2 dobbelstenen op je vaardigheidsrol en alles dat groter dan dat is -4 dobbelstenen. Ook vallen de bonusdobbelstenen per niveau weg als je een groter wapen dan gebruikelijk gebruikt. (moeilijkheidsgraad 3, behendigheid)
VervalsenMet deze vaardigheid ben je erg goed in het vervalsen van belangrijke documenten. Om dit te kunnen doen heb je wel de vaardigheid lezen en schrijven nodig in de taal van het document dat je probeert te vervalsen.
(moeilijkheidsgraad 3, intelligentie)
Vuur makenMet deze vaardigheid kun je met behulp van takjes en/of vuurstenen een vuurtje bouwen.
(moeilijkheidsgraad 2, intelligentie)
Waarde schattenMet deze vaardigheid kun je kunstobjecten en edelstenen, etc. op waarde schatten. Je hebt 50% kans om een vrij secure schatting te doen: 1% t/m 25% -> veel te laag, 26% t/m 75% -> vrij secuur, 76% t/m 100% -> veel te hoog. (moeilijkheidsgraad 3, intelligentie)
Magische vallen ontmantelen (vinden: 16% ontmantelen: 16%)Met deze vaardigheid heb je 1,5% kans per level (afgerond naar beneden) om magische vallen te vinden en 1% kans per level om ze te ontmantelen. De dief en assassin kunnen deze vaardigheid niet hoger krijgen dan niveau 30, dus op een maximale totaal komen van 45% kans op vinden en 30% kans op ontmantelen. Daarbovenop krijgen ze wel 1% bonus op het vinden en ontmantelen voor elk niveau dat ze hebben in de vaardigheid 'Vallen ontmantelen'. (Vinden: totale kans: 15% basis, 0% start, 1,5% vaardigheid, 0% stats = 16,5%)(ontmantelen: totale kans: 15% basis, 0% start, 1% vaardigheid, 0% stats = 16%)(moeilijkheidsgraad: -)(moeilijkheidsgraad - )



Rasgebonden vaardigheden
Level
Vaardigheid
Uitleg
1
In de genen
Uitvinden zit de gnomen in het bloed. Bij het uitvinden is het handig om tekeningen te kunnen maken en plannen uit te schrijven. Met deze vaardigheid kan de gnoom tekenen en kan hij 1 taal lezen en schrijven (mens)
3
Volhardend
Door vele fouten in het verleden met hun uitvindingen zijn gnomen harder geworden. Met deze vaardigheid krijgt de gnoom 4 levenspunten per 3 levels
5
Doorzichtig
Omdat gnomen affiniteit hebben met illusionaire magie hebben ze een 60% kans om door illusies heen te kijken
7
X
X
9
X
X



Spullen
Tuniek (groen, linnen)
Broek (lichtbruin, linnen)
Mantel (bruin, linnen)
Laarzen
Riem
Rugzak
2 Potloden
Notitieboekje
Landkaart (Levana, Demnia, Damin en Irkana)
Mriew
Anderhalf rantsoen

Startkeuzes
Box:Keuze:Waarde:
Asvp125
Bbvp40
Crasgnoom
Dgoud400
Elp0


Laatst bijgewerkt door roodvos op wo 03 sep 2014, 09:48, in totaal 41 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Varro
BerichtGeplaatst: do 10 apr 2014, 16:29 
Offline
Dief
Dief
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 11 maart 2014, 19:46
Cash on hand:
2,598.00

Berichten: 776
Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 542
Primair level: 9
STATS:
Kracht: 18
Behendigheid: 28
Intelligentie: 19
Wijsheid: 12
Karisma: 18
GEVECHTSSTATS:
LP: 94
A: 100
V: 217
S: 7
MA: 7
MV: 14
MS: 4
MR: 72
MP: 19
karakter: viewtopic.php?f=38&t=1499
Uiterlijk
Varro ziet er niet erg anders uit dan alle andere gnomen, met uitzondering van zijn knalrode haar dat altijd precies zo zit als het niet zo zou moeten zitten, bij voorkeur voor zijn gezicht. Hij draagt een vrij grote mantel met nog grotere capuchon, in de hoop daarmee minder op te vallen.
Uiteraard slaagt hij daar niet echt in.

Persoonlijkheid
Varro is belachelijk nieuwsgierig. Hij vraagt eindeloos door over alles wat hij wil weten, wat ongeveer gelijk staat aan gewoon alles. Verder wil hij altijd alles aanraken en onderzoeken, en zodra er iets gebeurd staat hij er met zijn neus bovenop, ook als dit niet erg verstandig is.
Dat betekent niet dat hij alles durft: Stiekem is hij een behoorlijke schijtlaars. Dat geeft hij alleen liever niet toe. Hij is vooral bang om zijn reisgenoten kwijt te raken of alleen achter gelaten te worden, al heeft dat vooral te maken met dat hij dan een makkelijkere prooi is voor alle mogelijke gevaren die hij zelf verzint.

Geschiedenis
Varro was altijd al heel nieuwsgierig. Zo nieuwsgierig dat hij niets liever deed dan vragen stellen, voornamelijk over alle -veel te interessante- experimenten van zijn medegnomen. Helaas voor hem hadden die meestal niet zo'n zin in uitleggen waar ze mee bezig waren, maar daar vond hij snel genoeg een oplossing voor: 's nachts brak hij in in de werkplaatsen, om zo precies te onderzoeken waar de anderen mee bezig waren: Hij doorzocht notities en soms, bij hoge uitzondering, nam hij iets kleins mee, om op veilig terrein verder te onderzoeken.
Dit kon natuurlijk niet lang onontdekt blijven, en de gnomen bij wie ingebroken was werden wantrouwig: Wie doorzocht stiekem hun spullen, en wat waren de bedoelingen van de dader? Zo kwam de dag dat een van de gnomen zich 's nachts in zijn werkplaats verschool, nachten achter elkaar, wachtend op de inbreker. En die kwam. Varro werd betrapt, maar de waarschuwingen die hij kreeg hielpen niet: Zijn nieuwsgierigheid won het van zijn geweten.
Zodra de gnomen er achter kwamen dat hij weer bezig was, besloten ze dat ze van hem af moesten, en wel snel ook, het liefst nog met een gepaste straf. Daarom pakte Varro zijn spullen voordat ze een geschikte oplossing konden bedenken, en ging hij er stiekem vandoor.

Mriew
Mriew is een vreemd beest dat Varro en Aren in het mystieke woud zijn tegengekomen. Hij eet onder andere feeën en nectar, en geen brood. Ze hebben Mriew meegenomen zodat hij geen feeën meer zou eten: Dat moesten ze beloven aan een groep feeën die het dier aanvielen. De feeën zouden Mriew in leven laten, op voorwaarde dat ze hem meenamen het bos uit, zodat hij ook geen feeën meer kon opeten.
Hij is simpelweg vernoemd naar het geluid dat hij maakt: Mriew.

Mriew heeft een ruwe, muisgrijze, rechtopstaande vacht. Hij lijkt nog het meest op een hond en zijn rug komt tot ergens tussen Varro's knie en heup. Hij heeft twee pluizige oren die continu op en neer wippen en een spitse snuit, met een lange, dunne tong.
Het vreemdst aan hem zijn nog wel zijn ogen: Die zitten namelijk niet op zijn hoofd, maar op zijn staarten. Mriew heeft zes lange, rekbare staarten, net zo harig als de rest van zijn lijf. Op elke staart zit een paar goudbruine ogen.
Hij heeft een witte borst, en is voorzien van poten met lange, sterke tenen waarmee hij goed in bomen kan klimmen.

Meestal heeft Varro, of Aren, een van de staarten van Mriew vast, om te voorkomen dat het beest kwijtraakt.
Varro noemt Mriew zijn waakdier, maar eigenlijk durft hij nog minder dan de gnoom zelf: Zodra het spannend wordt verstopt hij zich, bij voorkeur achter Varro of Aren.

Verhaalverloop

2014
maart

Varro is wakker geworden in de eetzaal. Daar heeft hij Tickt aangesproken. Hij is met de andere wezens mee naar buiten gegaan en heeft Tickt geholpen met het opstellen van een lijst met wezens en gaat samen met hem en Elia, Trolgar en Lynna op zoek naar een steen uit Crislish.

april
De groep is de jungle ingetrokken, waar ze zich een tijdje bezig hebben gehouden met een vreemd soort wezen, dat uiteindelijk geroosterd werd door Lynna. Eleanor is bij groep opgedoken en ze zijn een groep ingeblikte kobolden tegengekomen die hen tegen betaling naar de stad wilde brengen. Ze weigerden te betalen.

mei
Tickt heeft een katapult gebouwd met de bedoeling om Varro over de muur van de koboldenstad heen te schieten, maar hij is tegen de muur aan gevlogen. Terug in Malsk -zonder de steen, Lynna en Elia- kwamen ze Aeson tegen, kreeg iedereen ruzie in de herberg en gingen ze ieder voor zich verder.

juni
Varro is met Eleanor door de poort naar de koperen lepel gegaan en ze hebben besloten dat ze samen met Aren zijn bos gaan zoeken, met een meertje, bomen en veel grassprietjes, te beginnen bij het mystieke woud.

juli
In het mystieke woud -dat niet Aren's bos is- zijn ze omsingeld door ogen op steeltjes waar een vreemd wezen aan vast bleek te zitten.

augustus
Varro heeft het wezen van onder tot boven onderzocht, tot ze belaagd werden door een leger van feeën.

september
De feeën bleken het gemunt te hebben op Mriew, zoals ze het beest uit het bos genoemd hebben. Zonder al te veel schade zijn ze hieraan ontkomen, maar ze moesten wel beloven Mriew mee te nemen. In een poging uit het bos te komen zijn ze Alyara tegen het lijf gelopen. Zij neemt de groep nu mee het bos uit, maar voordat dat gelukt is bleken ze achtervolgd te worden door een boom.

oktober
De boom heeft Aren ontvoerd naar een kamp met volgelingen van Vyziusa. De rest is achter de boom aangerend. In het kamp zijn ze 'vriendelijk' ontvangen door Camille, hoewel de groep niets van hem moest hebben.
Na het offeren van een hoop rammen op een vreemde, lichtgevende steen, verscheen er een groot gat in de grond. Uit het gat kwamen een hoop reuzespinnen en geesten. De groep wist te ontsnappen naar Demnia stad, maar de stevige muur hield de spinnen en geesten niet tegen. Varro is de rest kwijtgeraakt en staat samen met Mriew op het marktplein, tegenover een spin die best een hapje gnoom lust.

november
De spin heeft Varro in zijn arm gebeten, waardoor hij verlamd raakte. Bijna was hij opgegeten, maar hij is net op tijd gered door Aren. Aren had een vreemd vrouwtje bij zich, Seidr, die een vreemde ketting om Varro's nek hing en zo de verlamming ophefte. Daarna zijn ze op zoek gegaan naar Alyara en Eleanor.

december
Zowel Alyara als Eleanor zijn gevonden, maar Eleanor besloot dat ze alleen het bos in wilde. De rest is naar de herberg gegaan, maar tijd om uit te rusten kregen ze niet. Aren, Varro, Seidr en Mriew werden meegenomen door een wachter (Amelia) en verhoord in een enge kelder. Voordat het verhoor afgelopen was zijn ze gevlucht uit de kelder, terug naar de koperen lepel.

2015
januari

In de koperen lepel hebben ze Omorgal ontmoet. Hoewel deze eerst zei dat hij Varro op zou eten omdat hij Omorgals vleugels had aangeraakt, gaf hij later toe dat dat een grapje was. Varro vertrouwt het nog niet helemaal, maar besluit toch te luisteren naar wat Omorgal te vertellen heeft.

februari
Omorgal bleek een drakeling van het eiland Rikara, en hij was op zoek naar een dwerg: Hugin Jongebaard. Deze dwerg had Rikara gevonden en Omorgal had als taak hem op te sporen en te vermoorden voordat Hugin kon doorvertellen waar het eiland lag. Omorgal heeft Varro en Aren verteld over zijn opdracht en ze hebben besloten met hem mee te gaan.

maart
Varro en Aren hebben een kaart gekocht in Demnia stad, en zijn toen tegen Elia op gelopen. Varro heeft per ongelijk een beetje de supergeheime quest van Omorgal verklapt.

april
Het groepje is Omorgal opnieuw tegengekomen. Omorgal was er niet erg blij mee dat ze de quest verklapt hadden, en Varro en Aren besloten dat ze toch niet mee wilden: Dwergen vermoorden was niet helemaal hun ding. Ze zijn met zijn tweeën naar het lentebanket gegaan.

Mei
Aren heeft de troon van Demnia gewonnen, die ze doorverkocht hebben aan Thistle. Daarom konden ze gratis meedoen aan een ritueel van haar en Tickt. Varro gelooft nu dat Tickt en Thistle goden zijn.

Juni
Varro en Aren zijn Tickt en Thistle gevolgd naar de tempel van Pan.


Laatst bijgewerkt door roodvos op di 01 jul 2014, 13:21, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Varro
BerichtGeplaatst: za 03 mei 2014, 20:31 
Offline
Dief
Dief
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 11 maart 2014, 19:46
Cash on hand:
2,598.00

Berichten: 776
Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 542
Primair level: 9
STATS:
Kracht: 18
Behendigheid: 28
Intelligentie: 19
Wijsheid: 12
Karisma: 18
GEVECHTSSTATS:
LP: 94
A: 100
V: 217
S: 7
MA: 7
MV: 14
MS: 4
MR: 72
MP: 19
karakter: viewtopic.php?f=38&t=1499
+
40 svp verhaalbonus maart

-
15 svp, 15 goud, stelen van niveau 1 naar 2
9 svp, karisma van 8 naar 9
9 svp, kracht van 8 naar 9

totaal: +7 svp, -15 goud
subtotaal svp: 17


Laatst bijgewerkt door roodvos op wo 28 mei 2014, 07:03, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Varro
BerichtGeplaatst: zo 01 jun 2014, 22:32 
Offline
Dief
Dief
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 11 maart 2014, 19:46
Cash on hand:
2,598.00

Berichten: 776
Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 542
Primair level: 9
STATS:
Kracht: 18
Behendigheid: 28
Intelligentie: 19
Wijsheid: 12
Karisma: 18
GEVECHTSSTATS:
LP: 94
A: 100
V: 217
S: 7
MA: 7
MV: 14
MS: 4
MR: 72
MP: 19
karakter: viewtopic.php?f=38&t=1499
+
40 svp verhaalbonus mei
20 svp poortquest

-
60 svp, 60 goud, stelen van niveau 2 naar niveau 6

totaal: +0 svp, -60 goud
subtotaal svp: 17


Laatst bijgewerkt door roodvos op di 01 jul 2014, 13:20, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Varro
BerichtGeplaatst: di 01 jul 2014, 13:07 
Offline
Dief
Dief
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 11 maart 2014, 19:46
Cash on hand:
2,598.00

Berichten: 776
Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 542
Primair level: 9
STATS:
Kracht: 18
Behendigheid: 28
Intelligentie: 19
Wijsheid: 12
Karisma: 18
GEVECHTSSTATS:
LP: 94
A: 100
V: 217
S: 7
MA: 7
MV: 14
MS: 4
MR: 72
MP: 19
karakter: viewtopic.php?f=38&t=1499
Level 2

+
9 LP
20 svp
1 bvp
5% sluipen
75 LC
Vaardigheid verstoppen: Dief gratis bij start.

-
40 LC: 100 SVP
10 SVP: kracht van 9 naar 10
50 SVP: behendigheid van 10 naar 14
27 SVP: intelligentie van 7 naar 10
27 SVP: wijsheid van 7 naar 10
10 SVP: Karisma van 9 naar 10

totaal: + 1 bvp, +35 LC, -4 SVP
subtotaal SVP: 13


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Varro
BerichtGeplaatst: wo 03 sep 2014, 09:47 
Offline
Dief
Dief
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 11 maart 2014, 19:46
Cash on hand:
2,598.00

Berichten: 776
Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 542
Primair level: 9
STATS:
Kracht: 18
Behendigheid: 28
Intelligentie: 19
Wijsheid: 12
Karisma: 18
GEVECHTSSTATS:
LP: 94
A: 100
V: 217
S: 7
MA: 7
MV: 14
MS: 4
MR: 72
MP: 19
karakter: viewtopic.php?f=38&t=1499
+40 SVP, verhaalbonus augustus


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Varro
BerichtGeplaatst: wo 01 okt 2014, 15:59 
Offline
Dief
Dief
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 11 maart 2014, 19:46
Cash on hand:
2,598.00

Berichten: 776
Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 542
Primair level: 9
STATS:
Kracht: 18
Behendigheid: 28
Intelligentie: 19
Wijsheid: 12
Karisma: 18
GEVECHTSSTATS:
LP: 94
A: 100
V: 217
S: 7
MA: 7
MV: 14
MS: 4
MR: 72
MP: 19
karakter: viewtopic.php?f=38&t=1499
Aanpassingen gamedesign

+
75 svp: startkeuze A
10 LC: level 2

Level 3

+
9 LP
20 svp
1 bvp
5% sloten openen
90 LC
4 lp (rasgebonden vaardigheid volhardend)

-
40 LC: 100 svp
40 LC: 100 svp
15 svp: rasgebonden vaardigheid "volhardend"
23 svp: kracht van 10 naar 12
31 svp: behendigheid van 14 naar 16
23 svp: intelligentie van 10 naar 12
23 svp: wijsheid van 10 naar 12
23 svp: Karisma van 10 naar 12
30 svp, 30 goud: stelen naar van 6 naar 8
80 svp, 40 goud: sloten openen van 0 naar 2
40 svp, 20 goud: verstoppen van 0 naar 4
------------------------------------------------- +
288 svp, 80 goud, 80 lc

totaal: +1 bvp, +20 lc, -7 svp, -80 goud
subtotaal svp: 46

+35 svp Verhaalbonus september


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Varro
BerichtGeplaatst: do 30 okt 2014, 15:19 
Offline
Dief
Dief
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 11 maart 2014, 19:46
Cash on hand:
2,598.00

Berichten: 776
Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 542
Primair level: 9
STATS:
Kracht: 18
Behendigheid: 28
Intelligentie: 19
Wijsheid: 12
Karisma: 18
GEVECHTSSTATS:
LP: 94
A: 100
V: 217
S: 7
MA: 7
MV: 14
MS: 4
MR: 72
MP: 19
karakter: viewtopic.php?f=38&t=1499
Level 4

+

9 LP
20 svp
1 bvp
5% verstoppen
100 LC

-
40 LC: 100 svp
30 LC: 20 aanval

40 svp, 20 goud: Verstoppen van 4 naar 8
30 svp, 30 goud, stelen van 8 naar 10
25 svp: behendigheid van 16 naar 18
42 svp: kracht van 12 naar 15
42 svp: karisma van 12 naar 15
-------------------------------------------------------------+
179 svp, 20 goud, 70 LC

totaal: +1 bvp, -79 svp, -20 goud, +30 LC

subtotaal svp: 2

+35 svp verhaalbonus oktober


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Varro
BerichtGeplaatst: zo 07 dec 2014, 18:36 
Offline
Dief
Dief
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 11 maart 2014, 19:46
Cash on hand:
2,598.00

Berichten: 776
Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 542
Primair level: 9
STATS:
Kracht: 18
Behendigheid: 28
Intelligentie: 19
Wijsheid: 12
Karisma: 18
GEVECHTSSTATS:
LP: 94
A: 100
V: 217
S: 7
MA: 7
MV: 14
MS: 4
MR: 72
MP: 19
karakter: viewtopic.php?f=38&t=1499
+35 svp, verhaalbonus november plek 2
+10 svp, gevecht spin
+5% kans op resistentie tegen giffen, door de spinnenbeet


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Varro
BerichtGeplaatst: do 08 jan 2015, 14:33 
Offline
Dief
Dief
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 11 maart 2014, 19:46
Cash on hand:
2,598.00

Berichten: 776
Medals: 2
Ster 1 (1) Ster 2 (1)
Demnia Punten: 542
Primair level: 9
STATS:
Kracht: 18
Behendigheid: 28
Intelligentie: 19
Wijsheid: 12
Karisma: 18
GEVECHTSSTATS:
LP: 94
A: 100
V: 217
S: 7
MA: 7
MV: 14
MS: 4
MR: 72
MP: 19
karakter: viewtopic.php?f=38&t=1499
+33 dp verhaalbonus

Level 5

+
9 LP
20 svp
1 bvp
5% Sloten openen
110 LC

Level 6

+
9 LP
20 svp
1 bvp
5% Sluipen
125 LC
4 lp volhardend

-
82 svp: behendigheid van 18 naar 22
40 svp, 20 goud: sloten openen van 2 naar 3
15 svp, 15 goud: Vallen ontmantelen van 0 naar 1
30 svp: rasgebonden vaardigheid 'doorzichtig'
------------------------------------------------------ +
167 svp, 35 goud

23 dp: 46 svp
10 dp: 15 goud

subtotaal svp: 1
subtotaal lc: 320


Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson. Stone textures by Patty Herford.
With special thanks to RuneVillage


[ Time : 0.380s | 52 Queries | GZIP : Off ]